vrijdag 28 februari 2014

Retro kringloop geluk

Oh ik heb mijn kringloop-honger weer even gestild. Ik ging er eigenlijk alleen heen om te kijken naar carnavals spullen omdat dit de laatste dagen zijn dat er op dat gebied nog wat te scoren valt. 
En natuurlijk was ik op zoek naar leuke items voor de Elf Fantasy Fair, wij vieren geen carnaval (lees mijn blogpost van gisteren). 


Maar ik kwam gisteren thuis met retro tafellakens uit de kringloop in Kerkrade. Zelfs nog eentje in de originele verpakking!

En deze beauty!


En vandaag met een oud tafellaken, kon zomaar op die Bona kuipjes van vroeger geïnspireerd zijn...

en een retro dekbed overtrek. 

Én een leuk jasje wat ik zou kunnen gebruiken bij een outfit voor de fantasy fair...niet van de carnavalsafdeling, maar gewoon tussen de jasjes gevonden ;). 

Ik heb weer heerlijk gescoord zoals jullie kunnen zien, nu eens kijken waar ik die retro stofjes tot ga recykleren...

Oh ja de bovenste foto is van de etalage van de Heerlense tweedehands kleding winkel waar ik vandaag was. Ik stond buiten mijn 'kringloop gelukjes' in mijn fietstassen te laden en zag die grappige bloempotten die met een gestreepte legging/kous waren omhuld...wat een idee! En die laarsjes ook al so cute!


Lieverds heb een fijn weekend! Wij doen het lekker rustig aan, wij hebben een lang weekend...hopelijk lekker uitslapen, lekker niks doen...en als we nog wat beleven kom ik dat zekers met jullie delen!


Warme creatieve groetjes van Susan

14 opmerkingen:

  1. ow die dekbedhoes.... ik vond ook weer zo een leukerd laatst, het zijn ook meteen van die lappen hè :-). Dat jasje vind ik ook écht iets voor jou jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig hè, heb je meteen heel veel stof. Vroeger vond ik bruine stofjes tien keer niks, maar nu kan ik er de schoonheid van inzien hihihi.
      Ik heb een ander jasje via marktplaats gekocht in een ander kleurtje, maar nam deze voor de zekerheid mee. Kan ik nog altijd kiezen én er komen nog meer fantasy fairs ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik ging vandaag kringlopen met een kind op en aan de arm om de boel wat binnen de perken te houden maar ook ik kan met een groot gordijn thuis dat ik hopelijk als tafellaken kan gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hihihi niet helemaal gelukt, alhoewel als je het alleen bij dat gordijn hebt gehouden...dan valt het nog mee hè. Ik heb juist helemaal niks met tafellakens...dus die tafellakens gaan ter zijner tijd verknipt worden ;). Warme groetjes en knuffels

      Verwijderen
  3. Dat jasje.....wat een geluk! en in regenlaarsjes zet ik zelf altijd plantjes in de tuin...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja moest ook meteen aan jou denken toen ik buiten die laarsjes zag ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Tjee te gekke vondsten zeg!! Kun je weer even op teren :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou eerlijk gezegd blijft het kriebelen...er is er eentje in de buurt die ik nog niet bezocht heb (op relatief korte fietsafstand dan, maar ik hou me vandaag in ;)). Wie weet ga ik nog creatief zijn, op of de poetstoer...dat moet ook gebeuren. Warme groetjes en knuffels

      Verwijderen
  5. Oh dat Bona kleed is leuk! Ik was gisteren nog bij de kringloop in Brunssum, ook goed gescoord :-) Ze hadden ook nog wat verkleedspul, alles 50 %! Fijne carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke stofjes! Zeker dat dekbed overtrek, zalig! Goeie vondsten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bona?? Is het niet boerenbond van dat servies?
    Dat retro dekbedovertrek is leuk zeg. Ik ben gewoon jaloers op al die leuke spullen die je daar vind. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat zijn weer leuke vondsten Susan ! vooral de tafelkleden, wat een mazzel !!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Susan, Prachtige vondsten!
    Je hebt de Give Away op mijn blog gewonnen! Mail je mij je adres? houtendraad@yahoo.nl
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Please let me know if you're looking for a author for your site.
    You have some really great posts and I think I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write
    some material for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an e-mail if interested. Thanks!

    Look at my weblog; wedding favors

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...